Peki elde edeceði giþe baþarýsý filmi gerçekten baþarýlý kýlar mý?
Yoksa çok seyredildi demek ki güzel denilerek bu hatalarýn göz ardý edilmesini, hatta tekerrür ederek daha da daha da dejenerasyona mý yol açar...Bunu düþünmek gerekiyor...
Peki elde edeceði giþe baþarýsý filmi gerçekten baþarýlý kýlar mý?
Yoksa çok seyredildi demek ki güzel denilerek bu hatalarýn göz ardý edilmesini, hatta tekerrür ederek daha da daha da dejenerasyona mý yol açar...Bunu düþünmek gerekiyor...
FujiFilm X-T2 , Fujinon XF 18-55mm F2.8-4 R LM OIS , Fujinon XF 10-24mm f/4 R OIS , Fujinon XF 23mm f/2.0 WR , Fujinon XF 56mm F1.2 R , Samyang 12mm f/2.0 , Vivitar Series1 70-210mm f/3,5 VMC
Sevgili Serkan,
Zaten benim kýzdýðým bu kadar büyük bütçeli bir projede bu hatalarý hiç mi dikkate almamýþlar...
Ben standart bir seyirciyim...
Karþýmda:
Yapýmcý
Yönetmen
Danýþmanlar
Onlarca sponsor
Oyuncular
Var var var.......
Bir kiþi de kardeþim yapýyoruz ama eþþeðin kulaðý iltihaplandý demez mi...
Yok eðer demiyor ise, hiç þüphem yok; bundan sonrakiler de böyle gelir...
Ben de amma kýzmýþým bee...
Bir yumurta alayýmda adamlarý bar çýkýþý falan protesto edeyim....
bu arada"çaðrý" filmi yeniden çekilecek... tamamen yeni tekniklerle çekilmesi hedefleniyor...
filmin yapýmcýlýðýný Oscar Zoghbi üstlenirken, yönetmenilðini ise matrix ve lord of the rings gibi filmlerin yönetmeni Barrie M. Osborne yapacak...
bilindiði üzere anthony queen'in baþrolünü oynadýðý "the message" isimli filmin yönetmenliðini mustafa akad yapmýþtý.
kendisi, ürdün amman'da düzenlenen terörist bir saldýrýda hayatýný kaybetmiþti...
Mustafa Akad çaðrý filminin ikincisini çekmiþti.
ilk versiyonunda bilindiði üzere hz. hamza rolünü anthony queen oynamýyordu...
ikinci versiyonunu, 10 dakikalýk bir demo ile kaddafi'ye götürür.
bununla beraber Ömer Muhtar isimli filmin senaryosu da hazýrdýr.
iki flmin sponsorluðunu da kaddafi üstlenir ve kendi malvarlýðýndan karþýlar...
kinci film büyük ses getirir...
üçüncü filmin nasýl olacaðýný tam kestirmek zor ama yönetmenin önceki filmlerine bakarak çok iyi bir eser çýkacaðý aþikar...
fetih filminde de iyi yönetmenlerle çalýþýlmalýydý...
böylesi büyük bir film için büyük prodüksiyon gerekliydi...
birkaç arkadaþým figüran olarak filmde görev aldý... birkaç yardýmcý yabancý yönetmen de vardý filmde...
tabii prodüksiyon yapmak zor iþtir.
özellikle bu bir filmse çok daha zordur... yine de emeðe saygý anlamýnda düðmemi iliklerim fakat eleþtirileri de br kenara atmamak gerekiyor...
erol köse bir þey söylemiþti çok da hoþuma gitti açýkçasý.
"testere'nin bile 7.si yapýldý!"
...
mustafa akad ile yapýlan kýsa bir röportajý da ekleyeyim istedim:
> Çaðrý filmi fikri nasýl oluþtu?
> Çocuðum olunca þöyle bir duyguya kapýldým: Çocuklarýma dinlerini öðretmeliyim dedim ve sorumluluðumu hatýrladým. Ýþte Çaðrý projesi böyle ortaya çýktý. Hem kendi çocuklarýmýn, hem de baþka çocuklarýn geleceði için. Ama bu hiç kolay olmadý. Çünkü Holivud´da Antony Quin´in baþrolde oynadýðý bir Ýslami film yapmak gerçekten zordu. Çünkü Holivud geleneðinde Ýslam´a dair her þey çirkin...´
> Peki film, nasýl bir tepkiyle karþýlandý? Çaðrý´nýn etkisi ne oldu?
> Tepkiler olaðanüstüydü... Binlerce kiþi Müslüman oldu... Özellikle Amerika´da siyahlar arasýnda Ýslam hýzla yayýldý.. Elhamdülillah etkisi çok büyük oldu. Þu anda bile bütün dünya televizyonlarý filmi yayýnlýyor. Üniversiteler, video klüpleri filme büyük önem veriyor.
> Peki Çaðrý, sizce neden bu kadar etkili oldu?
> Özellikle Amerikan kamuoyunu dikkate aldým. Onlara kendi mantýklarý ve dilleriyle hitap ettim. Filmde Hristiyanlýkla Ýslam arasýndaki iliþkiye, Hz. Meryem´e vurgu yaptým. Sahneleri bu mantýkla çektim...
> Ve yýllardýr konuþulan bir söylenti... Filmin baþrol oyuncusu ve filmde Hz. Hamza´yý canlandýran Antony Quin, Müslüman oldu mu?
´Antony Quin, Ýslam´dan çok etkilendi.. Çekimler bittikten sonra bana þunu söyledi: ´Ben Müslüman olmadým ama Ýslam dinine artýk daha çok saygý duyuyorum. Çok etkilendim´...
ABD ORDUSU OPERASYON ÝÇÝN ÇAÐRI´YI ÝZLEDÝ
Mustafa Akkad, bu arada, yakýn zamanda gerçekleþen ve gündeme gelmeyen bir olayý da anlattý.. Amerikan ordusu, Afganistan operasyonunda Çaðrý´nýn kasetlerini izlemiþ...
´Amerikan Ordusu, Afganistan´a girmeden önce Çaðrý´nýn tam yüz bin video kasetini aldý. Askerler filmi, Ýslam hakkýnda bilgi almak amacýyla izledi...´
Çaðrý´da filmin baþ kahramaný yani Hz. Muhammed görünmüyor... Buna raðmen film baþtan sona ilgiyle izleniyor... Mustafa Akkad, ´Baþ kahramanýn görünmediði bir filmi çekmek zor almadý mý?´ sorusunu bakýn nasýl yanýtlýyor...
´Çok zor oldu... Sadece baþ kahraman deðil, Hz. Ebubekir, Hz. Ömer, Hz. Osman, Hz. Ali.... Hiç biri yok. Hatta Hamza, diðerleri olmadýðý için var... Müslümanlar izlerken, Hz. Muhammed´in yokluðundan dolayý bir sýkýntý çekmediler... Ama yabancýlar için bu bir sorundu. Bir de metnin Ezher Üniversitesi tarafýndan onaylanmasý gerekiyordu. Çok zorlandým. Ama mutluyum, mesaj yerine ulaþtý...´
> Peki Hz. Muhammed ve diðer Ýslam büyükleri, filmde neden gösterilmedi?
> Ýslam alimleri, buna onay vermiyorlar. Ama verseler bile ben o yüce kiþiliði göstermezdim. Bunun doðru olmadýðýna ben de inanýyorum. Sadece Hz. Muhammed´i deðil, Hz. Ýsa´nýn, Hz. Musa´nýn da canlandýrýlmasýný onaylamýyorum. Onlarý göstermek, onlarýn yüceliklerini gölgeler. Ben yaptýðýmdan memnunum.´...
Yönetmen Mustafa Akkad, Çaðrý´yla ilgili çok ilginç anýlar da anlattý..
Ýþte onlardan biri...
´Hz. Hamza´yý þehid eden Vahþi rolünü, kaldýðým otelde çalýþan elektrik teknisyenine verdim. ´Filmde rol alýr mýsýn?´ dedim, kabul etti.. Hz. Hamza´yý öldürecekti. Biraz eðitim verdik. Ve öldürme sahnesini çekiyoruz. Kameralarý yerleþtirdik, figüran oyuncular, yani askerler yerlerini aldýlar. Rol gereði Vahþi, askerler arasýndan sýyrýlacak ve Hamza´yý öldürecekti. Ama bunu bir türlü yapamadý. Askerleri oynayanlar, Vahþi´nin aralarýndan geçmesine izin vermiyorlardý... Filme kendilerini o kadar kaptýrmýþlardý ki, Hamza´yý öldürecek diye Vahþi´nin aralarýndan geçmesine izin vermiyorlardý. Sahneyi tam beþ kez çekmek zorunda kaldýk. Sonunda askerler oyuncularý zor ikna ettim...´...
Ve filmde Vahþi´yi canlandýran elektrik teknisyeninin baþýna gelenler...
Mustafa Akkad, çok ilginç anýsýný bakýn nasýl anlatýyor...
´Film bitti.. Tüm dünyada gösterildi.. Aradan bir yýl geçti. Bir gün telefonum çaldý. Açtým, ´Ben Çaðrý´da Vahþi´yi oynayan Salim´ dedi.. ´Ooo ne yapýyorsun´ dedim. Bana çok kýzgýndý. ´Allah´ýndan bulasýn, hayatýmý periþan ettin´ dedi... ´Ne oldu´ dedim. Anlattý: ´Sokakta yürürken insanlar lüzüme tükürüyor. Sokaða çýkamaz oldum. Ýþimden atýldým. Hamza´nýn katili diye kimse iþ vermiyor.´ dedi...´
> Holywood´da çekilen ve tüm dünyayý kasýp kavuran pek çok film insanlýk anlayýþlarýný derinden etkiliyor... Bu filmlerde, Ýslam ve Müslümanlar, genellikle ´olumsuz´ bir imajla çýkýyor seyircinin karþýsýna...Nedir bu filmlerin mantýðý?
´Amerikan sinemasýnda Müslümanlar, hep çirkin bir tipleme ile canlandýrýlýr. Ýslam´ý bir terör dini gibi göstermeye çalýþýyorlar. Bunda Holivud´a egemen olan Yahudi etkisinin rolü büyük..´...
> Peki o dünyada Ýslam için olumlu filmler çekmek nasýl mümkün olabilir?
> Bütün iþ parada. Ben para buldum Çaðrý´yý çektim, Ömer Muhtar´ý çektim. Finans olursa sorun kalmaz. Finans sorununu Ýslam dünyasýnýn çözmesi gerekir.
> Peki Ömer Muhtar projeniz nasýl oluþtu?
> Bir sinema filmi olarak Ömer Muhtar´la gurur duyuyorum. Bu filmde sinema sanatýnýn tüm inceliklerini kullandým.
>Bu filmde en etkilendiðiniz sahneler hangileri oldu?
> Ömer Muhtar´ýn tutuklanarak hapiste elleri kelepçeli olduðu bir sahne var. Bu þekilde abdest almaya çalýþýyor. Arka planda ezan sesi var. Ömer Muhtar´ýn yaný baþýnda ise bir Ýtalyan subay nöbet tutuyor. Bu sahne bence çok etkileyici oldu..
Filmdeki etkileyici ikinci sahne ise Ömer Muhtar´ýn idam sahnesinde, idam gerçekleþince kadýnlarýn zýlgýt çekmesi... Bu sahneden dolayý Hizbullah Lideri Hasan Nasrallah beni kutladý. Çünkü o, þehadetin üzülecek bir þey deðil sevinilecek bir þey olduðuna inanýyor. Nasrallah, oðlunu Ýsrail askerleri öldürdüðünde taziyeleri deðil kutlamalarý kabul etmiþ...´
FATÝH VE EYYUBÝ´YÝ ÇEKMEK ÝSTÝYORDU
> Yeni projeleriniz var mý?
> Ýki projem var. Selahhaddin Eyyubi filmi ve Ýstanbul´un fethi... Ýstanbul´un fethi, farklý dinlerin bir arada özgürce yaþadýklarý Osmanlý´yý anlatan bir film olacak. Hangisi için para bulursam, onu önce yapacaðým.
Konu mustafanazif tarafýndan (23.February.2012 Saat 17:50 ) deðiþtirilmiþtir.
Yazý için Teþekkür ederim ..Umarým Fethi Yapar ilk önce..
فَبِأَيِّ آلَاء رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ
bu arada eurovision þarýmýz da çalýntýymýþ...
Aylardır beklenen bu şarkı için şok bir iddia atıldı ortaya. Şarkı neredeyse Gogol Bordello şarkılarının melodilerle aynı.
Yaa Mustafa,
Çağrı / The Message filminin orjinali vardı bende.. Ancak maalesef bir arkadaş hacıladı ve bulamıyorum...
Her neyse ne zaman Mekke'ye giriş sahnesini seyretsem, oturur hüngür hüngür ağlarım..
Filmin "bonus disc" denilen ilavesinde Mustafa Akad ile bir röportaj da vardı..
O röportajda sanki iki filmi aynı anda çektik gibi bir ifade hatırlıyorum...
Çünkü ikinci versiyonda, Amerikalı ve İtalyan oyuncular çıkmış, yerine Arap kökenli oyuncular rol almıştı..
Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum..
Bu filmin okadar yüksek bütçeli olma sebebi sanýrým binlerce figürana verilen para Oyuncu seçimleride bence cok basarýsýzdý . Padiþah rolü oynayan insanda bir agýrlýk heybet olmalý seyirci gördügünde bu ne ya dememeli iþin acýgý bende çok begenmedim . Nefes filmini izlerken teknik acýdan basarýsýný bilemem ama tüylerim diken diken olmustu o duyguyu hissetmiþtim . Bu filmde birde salonun ses sistemi arýzalanýnad esneyip durdum ..
hayýr abi yanýlmýyorsun...
çaðrý ve ömer muhtar filmi ayný sette çekildi..
ikisinin bütün masraflarýný da kaddafi karþýladý...
ilk çaðrý, suudi hükümeti tarafýndan yaptýrýlmýþtý.. beðenilmedi..
amerika kökenli oyunculardan daha ziyade arap kökenli oyunculara yer verildi...
hz. hamza rolü de anhthony queen'e verildi...
(iyi ki de verildii... bildiðim en iyi performans zira)
ikinci film için kollarý sývayan akad, 10 dakikalýk demo ile tekrar suudi hükümetine gitti, yenisini çekmek için
fakat vehhabi zihniyeti biliyorsun; sahabileri çok fazla övdüðü için filme destek vermedi...
sonrasýnda kaddafinin kapýsýný çaldý...
aslýna bakarsan, ömür muhtar çaðrý filminden çok daha büyük bir prodüksiyon...
bu arada artý bilgi olarak geçeyim:
ciddi oyuncular, iþini ciddiye alan oyunculardýr.
anthony queen bu filmleri çekmeden önce 1.5 sene (yanýlmýyorsam) arap çöllerinde ve þehirlerinde yaþamýþtýr.
oradakki havayý solumak, kültürünü almak adýna...
roller bu yüzden baþarýlý....
abi bu tip hacýlama durumlarýný önceden sezdiðim için,
sana kopyasýný vereyim diyorum kýrmadan
hacýlayacak olanlara duyurulur))
Konu mustafanazif tarafýndan (23.February.2012 Saat 19:13 ) deðiþtirilmiþtir.
Evet malesef Türk milletini içten kuþatma operasyonu devam ediyor. Hatta bir grup insana "yahu abartmayýn film sonuçta" dedirtmeyi bile baþardýlar. Tam gaz devam ediyorlar. Her ne kadar Vefa bey gibi ince noktalarýn ayrýmýný yapabilen duyarlý insanlarýn varlýðý devam etse de gidiþat hiç de iyi deðil. Allah sonumuzu hayreyleye.
Yýlmaz Özdil'in yazýsýný nedense gereksiz buldum ben. Bir yazýsýnda Ýbrahim Tatlýses'in vurulmasý olayý üzerinden "Herkes kendi bildiði iþi yapsýn" demiþti ama görüyorum ki sinema eleþtirisi de yapmaya baþlamýþ neyse bu bir baþka konudur =)
dikkat spoiler =)
-Mesela o yazýda kol bacak kopma sahneleri hakkýnda bir eleþtiri yapmýþ. Baþka filmlerde de kopuyordu bu yüzden Fetih'tekiler çalýntý diye. Sizce kýlýçlarla yapýlan savaþlarda kol bacak kopmasý çok normal deðil mi?
-Oklara kalkanla karþýlýk verilmesi sadece Troy'da var demiþ. Evet var ama bir çok savaþ filminde var. O zaman bu sahneyi ilk çeken dýþýnda herkes çalmýþ.
-Kýlýç saplama sahnesi de Troy'danmýþ. O sahne 300'de de var. Spartacus dizisinde de var.
dikkat spoiler =)
Sonuç olarak ben de demiyorum ki muhteþem olmuþ süper olmuþ ama ilk defa yapýlýyor. Ýlk defa yapýlmasý bir bahane deðil diye düþünenler de var ama bence ilk olmasý þu bakýmdan önemli: Bu tarz bir film için 17 milyon dolar düþük bir bütçe. Ama eðer bu film iyi bir giþe yaparsa Türkiye'deki yapýmcýlar da bu tarz filmlere yönelebilirler. Umarým bu film iyi bir giþe yapar da baþka bir yapýmcý 50 milyon dolar bütçe ile Kurtuluþ Savaþý'nýn bir filmini yapar..
Yýllardýr "ya bu bizdeki osmanlý tarihi amerikada olsa ne filmler çýkardý þoyle büyük bir prodüksyon yapýlmalý" diye hayýflanýrdýk lakin bence de "Fetih 1453" filmi bu boþluðu dolduramamýþtýr maalesef, maneviyat zayýf gösterilmekte, birkaçtanesi haricinde oyuncu kadrosu zayýf. 2 hafta önce muhteþem yüzyýl dizisindeki þehzade Mustafa'nýn kýlýç giyme töreni kýsada olsa çok baþarýlýydý bu filmdeki bazý sahnelere göre, çok basit bir örnek vermek gerekirse; bizans imparatoru konstantin film boyunca takma sakal ve býyýkla geziyor! görsel efektler iyide gerisi sýnýfta kalmýþ bir proje. 25-30 yýl önce izlediðimiz cüneyt arkýn filmlerinin modern bir versiyonu gibiydi adeta. Yinede emek verilmiþ teþekkür ederiz.
yazdýklarým naçizhane fikirlerimdir, ben daha güzel bir film beklentisi ile gitmiþtim açýkçasý.
Cennet mekan Fatih sultan Mehmet Hanýmýz ve devrindeki bütün savaþçýlarýmýzýn ruhlarý þad olsun Ýnþallah, El Fatiha.
Konu tunc tarafýndan (23.February.2012 Saat 23:23 ) deðiþtirilmiþtir.
Filmi mahvetmek için Era ve Ulubatlý Hasan saçmalýklarý yetmiþ de artmýþ. Filmi izleyenler bu sahnelere çok gülmüþtür;
"Baba topu iyi dökmek için kalay miktarýný artýralým,ateþi çoðaltalým. -tabii kýzým."
"Hayatýmda yediðim en güzel balýk bu. -Eh artýk sen de bana top dökmeyi öðretirsin. +Top dökmek bizim iþimiz Hasan!"
Lütfen bir milletle bu kadar dalga geçilemez.
Akþemseddin'i oynayan kiþi sanýrým aldýðý alkol yüzünden normal konuþma yeteneðini unutmuþ þeker bir amcamýz. Noel Baba olur ama Akþemseddin?
Ya Fatih'in çadýrdaki ergen triplerine ne demeli? Tesbih kýrmalar depresyona girmeler... Eyyüb El Ensari'yi de Akþemseddin ile öðrenmiþ oldu oh ne ala.
Ulubatlý Hasan'ýn Fatih'in kýlýç hocasý olmasý?
Laðýmcýlarýn baðýra baðýra "Ya Allah" diye diye tünel kazmalarý? Ki en sessiz yapýlmasý gereken iþtir,kazmalarýn ucuna bez baðlanýr ses çýkmamasý için.
Zenci çocuðu görmüþ Baþbakan edasýyla,kendi çocuðunu bile sýcak sevgi göstermeyen Fatih'imizin,Ayasofyadaki çocuðu kucaklayýp öpmesi. Çocuðun "Anne bu abi çok iyi bi abiye benziyor" bakýþý...vs vs...
Recep Ývedik'i çeken yöneten artýk her neyse,böyle bir adamdan bundan fazlasýný beklemezdim. Beklentimdeki gibi oldu.
Bir filmin efektleri gerçekçi olmayabilir,onu anlayýþla karþýlarým,ama ben Fetih çizgifilminde bile tüylerim diken diken olurken,bu film baþtan sona kepazeliktir.
p.s: Eðer bu film bir günümüz yorumlamasý ise, birebir tarihteki gibi olmasý gerekmiyorsa, o zaman adýný Fetih 1453 koyma kardeþim, Kaf daðý hükümdarý diye fantastik bir þey yap,zerre gýk edersem neyim. Almanlar'ýn yorumlama yapýp 2.dünya savaþýný kendilerinin kazandýðý bir film çekmeleri kadar saçmaydý bu film.
Konu uncuzade tarafýndan (24.February.2012 Saat 01:47 ) deðiþtirilmiþtir.
Canon Eos500d - 18-55mm - Helios 44m-4 58mm f2 - Jupiter 37AM 135mm - Jupiter 21m 200mm f4 - Kenko UV-CPL Filtre - Kaynak Camý - El yapýmý LightBox
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Emir abimin tüm sözlerine katýlýyorum. Ben de ayný þekilde düþünmüþtüm. Üstelik de Tarih okumayan grubun bir bireyi olarak (malum sayýsalcý olunca sözel' e aðýrlýk veremiyoruz.)
Filmi iyi ki de sinema da izlemiþim diyorum yine de zira TV de izlemiþ olsaydým komedi diyip geçerdim!
"Muhteþem Yüzyýl" bile bir dizi olarak hem görsel hem de oyunculuk açýsýndan çok daha saðlam diye düþünüyorum ki biri dizi diðeri film.
Diziler gerçekliðe sadýk kalmayabilirler! Ama konusu tarih ise bir filmin o tadý vermeliydi diyebilirim!
Canon EOS 450D,∑50mm f1.4 EX DG HSM, Canon 18-55 mm f3.5-5.6 IS
arkadaþlar olumlu olumsuz bir çok yorum var, durun ya adý üstünde ilk, eðer bundan sonra ki 2. benzer filme ilerleme olmazsa sýkýntý vardýr. ülkemizde bu kadar bütçeli ve uzun hatta bu kadar figüranýn oynadýðý kaç film çekildi sadece konusu saçmalýk küfür olan saçma sapan filmler milyon dolar kazanýrken çok eleþtiri almazken daha ilk filmimiz dediðimiz filme bence bu kadar olumsuzluk aðýr oluyor, filmin eksiði yok mu mutlaka var ama þu anda geldiðimiz en son nokta bu. bundan sonra inanýyorum daha iyileri olacak ama olana kadar iyisi bu bence.
Her GünDüz'ün sonu GeCee' dir.
Canon Eos 5d mark II+7D, 28-75mm, EF 85mm f/1.8,EF 50mm f/1.4+F/1.8, EF 24-105mm, EF 100-400mm,Canon 15-85mm------soon: 400mm
türk sinemasýnýn deneme-yanýlma için bir 17 milyon dolar daha vermesini pek mantýklý bulmayanlardaným.
Canon Eos500d - 18-55mm - Helios 44m-4 58mm f2 - Jupiter 37AM 135mm - Jupiter 21m 200mm f4 - Kenko UV-CPL Filtre - Kaynak Camý - El yapýmý LightBox
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bu filmde beni en rahatsýz eden þey (taa ilk çekim haberini duyduðumdan beri)
Ses - Özel Efekt ve Müzik iþinin yerli olmamasýydý... Ki bu tip bir aksiyon filmlerinde daha doðrusu böyle senaryo deðil, ses ve görsel efektlere dayanan bir filmde
bu iþlerin yerli olmamasý rahatsýz edici. Bu iþleri yapabilecek sayýsýz adam var bu ülkede, özgüvensizliðimiz saðolsun iþ ciddi yabancý ajansa gidelim mantýðý bitmiyor.
Þu listeye bir bakýn lütfen;
Sound Department Ruben Aguirre Barba .... sound effects editor Sirma Dogan .... supervising dialogue & adr editor Mustafa Durma .... sound designer Eilam Hoffman .... sound effects editor Miodrag Jakovljevic .... foley artist Andy Kennedy .... sound designer Andrea Kurpjel .... sound facility manager Srdjan Kurpjel .... sound re-recording mixer Srdjan Kurpjel .... supervising sound editor Jon Olive .... sound designer Milos Stojanovic .... sound effects editor
Visual Effects by Francisco Aguilar .... visual effects artist Camacho Alberto .... roto artist Francisco Andrade Campos .... visual effects producer Jimmy Barragán .... digital compositor Hector Carreon Pinera .... assistant producer Paco Castillo .... digital compositor: Epics FX Studios Enrique Sandoval Castro .... digital artist: Epics FX Studios Alejandro Davalos .... digital compositor Miguel De Hoyos .... visual effects artist Carlos García .... roto artist Eduardo García .... visual effects artist Marlen Gil .... digital compositor Héctor González .... digital artist Miguel González .... roto artist Mariana Gorbea .... digital artist Luis Gómez .... lead sequence compositor Josue Hernández .... cgi supervisor Gregorio Jaimes .... roto artist Eduardo Lopez .... lead matte painter Fermín Maldonado .... digital compositor Delta Manzano .... digital compositor René Meillón .... digital compositor José Narváez .... digital compositor Pascal Nowak .... digital colorist Johan Olguin .... digital compositor Ivonne Orobio .... digital compositor Saurabh Pande .... visual effects artist Francisco Miguel Robles González .... visual effects artist Jerónimo Torres .... visual effects artist Ángel Torres .... digital compositor Iván Williams .... visual effects artist Serkan Zelzele .... visual effects supervisor
Stunts Dusan Hyska .... stunt coordinator Igor Kristof .... fight choreographer Roman Spacil .... fight choreographer Martin Turecek .... stunts Fatih Ugurlu .... stunt coordinator Liste IMDB'den...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
550 D / 18-55mm f 3,5 / 75-300mm f 4,0 / 50mm f 1,8
Yangnuo RF-603 / YN 560 / Pdx T700 / Phottix BG-E8 Grip / Team C10 Kart
3 yýl uðraþýlmýþ tonca para verilmiþ diyip güzel birþey umudu ile ilk günden gidip izledim ama umduðum kaliteyi bulamadým bende
Canon EOS 5D mark2/ Canon EOS 1000D/ Canon EFS 18-55mm/ Canon EF 50mm 1:1.8 II/ Hama Star 61 Tripod
Kara Murat + aftereffects...
Sonuç: Olmamýþ