Satılık Sigma 180mm F2.8 DG EX Macro
Bu paylaşım gerçekten iyi oldu.
ISO performansı iyiymiş gerçekten.
Farklı gövdeler ile test sonuçlarında ilginç karşılaştırma sonuçları görülüyor.
İncelemeye kesinlikle değer.
NOT: RAW olarak incelenirsa, yüksek ISO'daki kumlanma etkileri daha doğru şekilde gözlemleniyor.
Metin Hocam, paylaşım için teşekkürler.
> Geniş açı, evreni topyekün sizin önünüze koyar. Telefoto ise, size binlerce farklı evreni getirir.
>> EOS 6D II vs. EOS 70D - FF gövdelerin yakına dokunuşu, Crop gövdelerin uzağa erişimi ...
>>> ... becerikli telefoto Tamron SP 150-600mm VC, gizli inci Sigma 120-300mm OS Sport, şiir gibi geniş açı Sigma 35mm Art, tilt-shift'in ekonomi sınıfı Samyang T-S 24mm ...
Canon watch sitesinin değerleri ne derece güvenilir bence önce onu tartışmak lazım.
Ayrıca bu acele nedir, ilk alınca madalyadamı veriyorlar
Az sakin ya bi çıksın, kullanıcı testleri yapılsın, üretim hatası defosu varsa ortaya çıksın.
Şu yeni çıkanı alma hastalığımıza hastayım
Cem Yılmaz'ın şu gözlemine de hastayım
https://www.youtube.com/watch?v=wXwynZ797XU
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dpreviev deki örnekler mi değişti?
Sony A7 Mark II
Sony Nex-6
Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art - Canon EF-S 24mm f/2.8 STM - Zeiss 55mm f/1.8 FE - Sony FE 28mm f/2 - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM
noise reduction olmadan raw sonuçları ve jpeg farklı
Konu revogreen tarafından (01.September.2016 Saat 17:00 ) değiştirilmiştir.
Ben şu anda baktığımda dpreview'de mark IV sonuçlarını daha iyi görüyorum. Galiba örnekler bir nedenle değişti. Karşılaştırmayı ilk yayımladıklarında mark IV daha kötü görünüyordu.
Sony A7 Mark II
Sony Nex-6
Sigma 24mm f/1.4 DG HSM Art - Canon EF-S 24mm f/2.8 STM - Zeiss 55mm f/1.8 FE - Sony FE 28mm f/2 - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM
Arkadaşlar burada konuyu görünce hemen Canon UK'a mesaj attım. Yapılan açıklamaya istinaden Camera RAW ACR Plugin'i henüz 5D Mark IV için çıkmadığını ve problemin bundan dolayı olduğunu belirttiler. Fotoğrafların değişmesine ve gerçek sonuçları görmenize sevindim.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ben sizin gibi üretici gözüyle değil tüketici gözüyle bakıyorum gelişmelere ve yerden yere de vurmuyorum. Hatta yerden yere vurmakla beklentilerin karşılanmamasinin ayrı şeyler olduğunu yazdım bir başka postta. Mevzu şudur ki bir tüketici olarak ben bunca sene sonra çıkan bir lokomotif marka ve modelin diğer markalarin şuanda yakalamış oldukları ve bizlerinde bunlara bir beklentiyle baktığımız dinamik aralık performansı, video özellikleri, iso başarımi vs konularda bekleneni yine veremeyecegi endişesi. Bu endişedeki kullanıcılar haklı çıkarsa benim gibi düşünenler neden böyle bir ticari yaklaşıma sıcak baksınlar ki.
Bir kare bir hayattır bazen...
konuyu ilk sayfadan itibaren ilgi ile takip ediyorum. mk4, bazılarımızın beklediği gibi olmadı sanırım ancak mk2'den sonra mk3'te yapılan teknik iyileştirme, oransal olarak mk4'te olmadığından fakat bunu 5dx ve 5dxx modellerine dağıttığından dolayı biraz hayal kırıklığı oldu gibi. yine de her şey çok erken bekleyip görmek lazım.
Canon 200d - Canon ef-s 24mm IS-STM -Nikon D300s - Canon 24-70 f2.8 L II - ACK-E6 --
Sinan hocam,
Hangi yönden daha az gelişmiş buldunuz 5D Mark IV'ü? 5D Mark II'den 5D Mark III'e geçerken aradaki farkları düşünüyorum da, 5D Mark IV'te değişmeyen hiç bir özellik yok. 5D Mark III'le tek ortak noktası HDR ve Çoklu Pozlama modları..
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sudaki kum dinsin biraz, o zaman daha net ortaya çıkar makinenin değişik senaryolardaki performansı. Aceleye gerek yok.
Ben Canon'un yaş tastaya basacağını da sanmıyorum. Alınca yine tatmin eder.
Mark IV & III + Ricoh GR II + Mavic Air
24-70 II + 16-35 IS + 35 f1.4 Art + 70-200 f/4 IS + 85 f1.8 + 100 f2.8 IS + Rokinon 14
LEE (Landscape Polarizer + Big/Little Stopper + GND 0.9 Soft/0.6 Medium + ND 0.9) + 055PROCX3 + MHXPRO-BHQ6 Head + QR11-LC + Lowepro Whistler 350 AW + Mindshift Backlight 26L
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Paylaşılan testlerden:
1 saatlik 4K video kaydı
Sony A7 serisi = 40GB
5D Mark 4 = 226 GB
- aradaki dosya boyutu farkı (4.5 kat) videonun daha kaliteli kaydedilmesinden değil daha verimsiz bir codec seçmekten kaynaklanıyor. Canon hem MJPEG codec seçerek hem de 1.74x krop 4K kayıt ile DSLR videocuları resmen sabote etmiş, C serisini ön plana çıkarmak için yapılmış bir hamle sanırım ama bu yüzden 5D Mark II ile yakaladığı ve Mark III ile arttırdığı sadık video çeken kitleyi kaybedecek gibi görünüyor...
1.74x krop farkı
Konu revogreen tarafından (04.September.2016 Saat 15:28 ) değiştirilmiştir.
H265 var, raw video var. Istedikten sonra seçenek cok ama canon stratejisi bu sefer çok puan kaybettirecek. Millet herseyi nasıl daha iyi yapar en iyisi olur derdinde canon neyi nerden kıssam derdinde. Hiç kusura bakmasın ama körü körüne marka bağımlısı kullanıcı sayısı tahminin çok gerisinde bence. Ve bunu maalesef artık acı şekilde yaşayarak görecek.
Bir kare bir hayattır bazen...
Hocam tam da bu fotoğrafı ekleyip video kaydındaki bu saçma crop faktöründen bahsedecektim.
Madem full frame sensörün görüntüleme alanından faydalandırmayacaksın beni neden sırf piyasaya ayak uydurmuş olmak için 4k özelliğini dahil ediyorsun?
1.74x çok ciddi bir croplama ki fotoğraftan da anlaşılıyor. Neden görüş alanımı kısıtlıyorsun diye sitem ederken Mark 4'e, sizin C serisini ön plana çıkarmak istiyor cümleniz sitemime cevap oldu.Ne yazık ki Canon Mark 3'ün üstüne videoda kullanıcılarını resmen kısıtlamış 4k da.Hiç olmasa daha iyiymiş.
Kimileri hala salt fotoğraf makinesi o, fotoğraf çeker sadece algısına sahip olsa da, Mark 3'de full hd video kalitesi ile piyasayı video alanında da yakıp kavurmuş bir makinenin sonraki versiyonu bu şekilde olmamalı. Çok üzücü.
Lenstip sitesi 5D Mk.IV ile tüm ISO değerlerinde çekilmiş test fotoğraflarını yayınlamış:
http://www.lenstip.com/2198-news-Canon_EOS_5D_Mark_IV_-_studio_sample_imaes.html
Örnek fotoğraflara göre sonuçlar oldukça iyi.
12800 ISO'daki görüntü kalitesi 100 ISO'ya epey yakın ve daha önceki Canon FF gövdelerden belirgin şekilde daha iyi bir performans gösteriyor.
32000 ISO'daki ve 102400 ISO'daki görüntü kalitesi ise dikkate değer. Zor durumlarda çekinilmeden kullanılabilecek seviyede kanaatimce.
Bakalım 6D Mk.II nasıl olacak?
http://www.canonrumors.com/canon-eos-6d-mark-ii-talk-updated-roadmap-cr2/
Herkese selamlar ve iyi çekimler.
> Geniş açı, evreni topyekün sizin önünüze koyar. Telefoto ise, size binlerce farklı evreni getirir.
>> EOS 6D II vs. EOS 70D - FF gövdelerin yakına dokunuşu, Crop gövdelerin uzağa erişimi ...
>>> ... becerikli telefoto Tamron SP 150-600mm VC, gizli inci Sigma 120-300mm OS Sport, şiir gibi geniş açı Sigma 35mm Art, tilt-shift'in ekonomi sınıfı Samyang T-S 24mm ...
İso tamam da DR nasıl ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Canon 5D Mark III , Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM , Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD ,Tamron AF 17-35mm f/2.8-4 Di LD , Canon EF 50mm f/1.4 USM Helios 40 , Tahir 11A ,Yongnuo YN-568 , Tamrac Pro 8, Lowepro Fastpack 350
5DsR DR konusunda D810 dan daha iyiydi..Canonun en çok eleştirilmesi gereken eksiklerden biriydi.5Dm4 heralde daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Canon EF 24-105 F4 IS L USM Canon EF 17-40 F4 L USM Canon EF 50mm 1,8 Yongnuo yn 560 III BW 77 ND 64x
İhami Hocam,
Canon 1DX Mk.II'nin dinamik aralığı 11,8 EV.
Canon 5D Mk.III'ün ise 11,7 EV.
Canon 6D'nin 12,1 EV.
Canon 70D'nin 11,6 EV.
Canon 1DX Mk.II'de 13,5 EV.
Canon 5DsR'ta ise 12,4 EV.
Canon 80D'nin 13,2 EV. (Denemelerimde 70D ile çekilen fotoğraflar arasında dinamik aralık farkı, 11,6 EV ile 13,2 EV farkı, epey hissediliyordu.)
Canon 5D Mk.IV'te de muhtemelen 13,2 ila 13,5 EV arasında bir dinamik aralık vardır diye tahmin ediyorum.
Dxomark'ın testlerinden nihai neticeyi göreceğiz artık.
Ancak 13+ EV, oldukça iyi bir dinamik aralık kanaatimce.
Not: Gerçi Nikon D810, D750, D610 serilerinde min. 14,5 EV olması dikkat çeken bir unsur. Ama son çıkan D5'te ve D500'te nedense 12,3 ve 14,0 EV'den öteye gidilememiş.
Selamlar, iyi çekimler ve iyi bayramlar dilerim.
> Geniş açı, evreni topyekün sizin önünüze koyar. Telefoto ise, size binlerce farklı evreni getirir.
>> EOS 6D II vs. EOS 70D - FF gövdelerin yakına dokunuşu, Crop gövdelerin uzağa erişimi ...
>>> ... becerikli telefoto Tamron SP 150-600mm VC, gizli inci Sigma 120-300mm OS Sport, şiir gibi geniş açı Sigma 35mm Art, tilt-shift'in ekonomi sınıfı Samyang T-S 24mm ...