"Birds of clouds"
Canon 6D + Canon 24-70
"Birds of clouds"
Canon 6D + Canon 24-70
Canon 6D ,
Canon 24-105mm F4 L, Canon 50mm 1.8, Tamron 70-200mm f/2.8 SP Di VC USD
Youngnou YN560 III, Q666 Tripod, Lowpro FastPack 250, Lowpro Messenger , Çin Malı Timer Kumanda
------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Direksiyondaki eşek olduktan sonra, kaputun altındaki beygirlerin bir anlamı yoktur. "
6D, 50mm 1.4 USM, 16-35mm f/4 L IS , 70-200 f/2.8 L IS II, 400mm f/5.6 L
580EXII, 430EXII, Yongnuo YN622C
3-400 ND, PRO1 CPL, ND1000x
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Video olayı kesinlikle çok farklı bir hava katıyor fotoğrafa. Fotoğraf üzerinde daha fazla fikir verebiliyor.
Misal şu kütük olan fotoğrafı daha güzel çekilebilirdi "bence".
Çevre müsait ama kütük tek başına oynatılıp yönü değiştirilebilirmiydi bilmiyorum artık.
Bu arada videonun başında bir bakışınız var böyle burdan çekeyim mi siz ne diyorsunuz der gibi
Bir dahakine periscope dan canlı yayın yapın ordan takip edelim
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gökhan yorumun için teşekkür ederim. Video çekmek de bir o kadar farklı bir hava katıyor. Yalnız değilmişim gibi. Ama konuşmak ve yapılan işi aktarmak hiç de göründüğü kadar kolay değilmiş onu anladım.
Kütük olayına gelirsek herkesin bakış açısı farklı senin de vurgu yaptığın gibi... Benim bakış açımda ise ayak izlerimi bile fotoğrafa yansıtmanın, doğallığı bozacağı endişesi güderken kütüğü yerinden oynatmak aklımın ucundan bile geçmedi. Farklı açılarda çekebilirim belki ama oynatmazdım. Buradaki amaç ön plandan arka plana doğru gözü sürükleyen bir çizgi, nesne, yol (leading line) yakalamaktı. Bunu üç fotoğrafta da yapmaya çalıştım, naçizane...
6D, 50mm 1.4 USM, 16-35mm f/4 L IS , 70-200 f/2.8 L IS II, 400mm f/5.6 L
580EXII, 430EXII, Yongnuo YN622C
3-400 ND, PRO1 CPL, ND1000x
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
> Geniş açı, evreni topyekün sizin önünüze koyar. Telefoto ise, size binlerce farklı evreni getirir.
>> EOS 6D II vs. EOS 70D - FF gövdelerin yakına dokunuşu, Crop gövdelerin uzağa erişimi ...
>>> ... becerikli telefoto Tamron SP 150-600mm VC, gizli inci Sigma 120-300mm OS Sport, şiir gibi geniş açı Sigma 35mm Art, tilt-shift'in ekonomi sınıfı Samyang T-S 24mm ...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
6D, 50mm 1.4 USM, 16-35mm f/4 L IS , 70-200 f/2.8 L IS II, 400mm f/5.6 L
580EXII, 430EXII, Yongnuo YN622C
3-400 ND, PRO1 CPL, ND1000x
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Zeynep hanım, affınıza sığınarak manzara fotoğraflarınızda gördüğüm bir duruma değinmek istiyorum. Genelde fotoğraflarınızın gölge kısımları olduğundan karanlık gözüküyor. Fotoğraflarınızı işlerken gölge kısımların (Shadows) parlaklığını arttırsanız sanki daha iyi bir görünüm elde edersiniz zannımca. Tabi istediğiniz böyle bir görüntü oluşturmaksa o ayrı. İyi çekimler dilerim.
"Birçok fotoğrafçı daha iyi kamera aldıklarında daha iyi fotoğraflar çekeceklerini düşünürler.
Daha iyi kamera, kalbinde ya da kafanda bir şey yoksa, senin için bir şey yapamaz." - Arnold Newman
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim Hasbi bey..
Çok fazla Ps bilmediğimden sadece gölge kısımlarının parlaklığını nasıl arttırırım bilemedim.
Genel olarak yaptığım işlem tüm kare için hafif doygunluk ve parlaklık vermek, bu karede parlaklığı fazla artırınca gökyüzünün maviliği gittiği için fotoğraf biraz karanlık oldu haklısınız..
Eksikler çok yani
"Birçok fotoğrafçı daha iyi kamera aldıklarında daha iyi fotoğraflar çekeceklerini düşünürler.
Daha iyi kamera, kalbinde ya da kafanda bir şey yoksa, senin için bir şey yapamaz." - Arnold Newman
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"Bridge over the sea"
Canon 6D + Canon 24-70
Eymir Gölü - Ankara
Ankara'dan foto çıkmaz dememek lazım..
https://500px.com/photo/142461305/br...user_id=480237
"7 levels"
Canon 6D + Canon 24-70
https://500px.com/photo/142710709/7-...user_id=480237
Vefa Bey, genel olarak fotoğrafınız güzel, gerek renkler, gerek pozlama anlamında.
Ancak hem gerçek Eiffel kulesinin hem de yansımasının tam olarak kadraja girmesi daha iyi olur imiş görüşüme göre.
Selamlar ve iyi çekimler.
> Geniş açı, evreni topyekün sizin önünüze koyar. Telefoto ise, size binlerce farklı evreni getirir.
>> EOS 6D II vs. EOS 70D - FF gövdelerin yakına dokunuşu, Crop gövdelerin uzağa erişimi ...
>>> ... becerikli telefoto Tamron SP 150-600mm VC, gizli inci Sigma 120-300mm OS Sport, şiir gibi geniş açı Sigma 35mm Art, tilt-shift'in ekonomi sınıfı Samyang T-S 24mm ...
yücel bey, fotoğrafların neden üst ve altında bu kadar çok tonal farklılık var? bu normalde istenmeyen bir durumdur.
Merhaba,
Işığın geliş açısından kaynaklanmakta. Gölge ışık oyunlarının olduğu bir zamanda çekildi. Karşıda(üst kısımda) aydınlık(Ton Farkı) olarak nitelediğiniz yerlere güneş ışığı vurmakta, diğer taraflarda ise gölge mevcut. "İstenmeyen durum" derken neyi kastettiniz? Gölge-ışık oyununu "isteyerek-bilerek" çektim. Farklı bir şey söylüyorsanız açıklayabilir misiniz neyi kastetmiştiniz? Teşekkürler.
Canon 5D Mark II,
Canon 16-35mm II , f2.8
MANZARA AVCISI
UZAKTANBAKANADAM
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Yücel Bey,
Fotoğraflarınızı güzel bulduğumu söylemeliyim.
16-35 lensi sanırım 16mm'de kullandınız.
Hiç dikey kadraj kullanmayı düşündünüz mü?
İlk ve ikinci fotoğrafta sudan dolayı dikey kadrajın farklı sonuçlar verebileceği görüşündeyim.
Selamlar ve iyi çekimler.
> Geniş açı, evreni topyekün sizin önünüze koyar. Telefoto ise, size binlerce farklı evreni getirir.
>> EOS 6D II vs. EOS 70D - FF gövdelerin yakına dokunuşu, Crop gövdelerin uzağa erişimi ...
>>> ... becerikli telefoto Tamron SP 150-600mm VC, gizli inci Sigma 120-300mm OS Sport, şiir gibi geniş açı Sigma 35mm Art, tilt-shift'in ekonomi sınıfı Samyang T-S 24mm ...