CanonTURK Foruma Hoş Geldiniz.
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    82aramis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Avrupa Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Arman KUZEL
    Makina:
    Canon EOS 5D MARK II
    Üyelik tarihi
    10.April.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    131

    Standart Lens tavsiyesi...

    135mm F2 L serisi lens almayı düşünüyordum fakat; kullandığım makina croplu (500D) olunca
    pek de iyi sonuçlar alamayacığımı düşünüyorum, bu lensi kullanan arkadaşlar var mı?
    crop'lu makinada nasıl sonuç veriyor...Daha çok Portre ve sahne çalışma alanlarım.
    Önerebileceğeniz lensler var mı (135mm F2 L) bu lense alternatif.











  • #2
    Mert Gundogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Administrator

    Status
    Offline
    İsim
    Mert Gündoğdu
    Makina:
    5D Mark IV
    Üyelik tarihi
    15.July.2009
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    8,190

    Standart

    Bence 85mm 1.8mm idealdir.











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #3
    yoldju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Senior Member

    Status
    Offline
    İsim
    İlhan Asiruh
    Makina:
    Nikon D7000 (şimdilik) D800 olacak :)
    Üyelik tarihi
    22.December.2009
    Nereden
    İzmir
    Yaş
    51
    Mesajlar
    947

    Standart

    135 mm harika ötesi bir lenstir. çarpanlı makinada 216 mm ye denk geliyor. kadrajlama sorunu yaşanır gibi geliyor.
    Mert'in önerdiği gibi 85 mm f/1.8 kullandım. çarpanlı makinalarda 135 mm yerini alabilecek bir lens (zaten 136 mm ye denk geliyor ).yine sahne çekimlerinde yakın veya dar yerlerde kadraj sorunu yaratabilir ama harika bir lenstir.










    Andy Passenger

    Nikon D7K | Nikkor 50 mm f/1.8D | AF-S Nikkor 24-85 F/3.5-4.5 G
    Manfrotto 055XPROB | 498 RC2 BH
    | MBP Z0LZQ

  • #4
    damenn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Anadolu Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Mehmet
    Makina:
    -
    Üyelik tarihi
    26.July.2009
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    578

    Standart

    Bütçe biraz genişse sigma 85 mm f 1.4'ü inceleyin derim.










    Mehmet

  • #5
    82aramis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Avrupa Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Arman KUZEL
    Makina:
    Canon EOS 5D MARK II
    Üyelik tarihi
    10.April.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    131

    Standart

    özellikel 85mm 1,8 aklıma yattı , araştırmaya devam,
    sigma için diğer forumlarda olumlu denmesi ve fiyat biraz yüksek geldi...yinede onu da araştıracağım..teşşekür ederim...











  • #6
    eKBS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Anadolu Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Emre Kabaşabanoğlu
    Makina:
    X
    Üyelik tarihi
    28.June.2010
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    950

    Standart

    Croplu makinede Canon 85mm f/1.8'i öneririm.











  • #7
    Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Burak Kara
    Makina:
    5D II
    Üyelik tarihi
    06.October.2010
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    513

    Standart

    istediğin kadar araştır, sonunda fiyatıda göz önünde bulundurarak canon 85mm 1.8 alacaksın. 135mm alırsan portre değil kuş fotoğrafı çekersin anca. para varsa kesinlikle sigma 85mm 1.4 tavsiye ederim. dehşet bir lens bence.











  • #8
    yuceldeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Yücel DENİZ
    Makina:
    Canon 5D Mark II , CANON 16-35mm 2.8 II L https://www.flickr.com/account
    Üyelik tarihi
    06.August.2009
    Nereden
    DENİZLİ
    Yaş
    50
    Mesajlar
    516

    Standart

    Makina croplu olunca ne olup, ne gibi kötü sonuçlar alınıyor? Örneğin 24-105 L , 500D ile kullanılınca ne gibi kötü sonuçlar doğurur?










    Canon 5D Mark II,
    Canon 16-35mm II , f2.8

    MANZARA AVCISI
    UZAKTANBAKANADAM


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #9
    eKBS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Anadolu Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Emre Kabaşabanoğlu
    Makina:
    X
    Üyelik tarihi
    28.June.2010
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    950

    Standart

    Alıntı yuceldeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makina croplu olunca ne olup, ne gibi kötü sonuçlar alınıyor? Örneğin 24-105 L , 500D ile kullanılınca ne gibi kötü sonuçlar doğurur?
    Siz belki daha geniş açı istiyorsunuzdur, 24'ü tam 24 105'i tam 105 istiyorsunuzdur bu durumda croplu bir makine size istediğinizi vermeyecektır. Lensiniz 38.4-168mm'lik görüş alanını size verecektir.

    Sensör boyutu farklılığından kaynaklanan eksiler ise başka bir konu zaten.











  • #10
    yoldju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Senior Member

    Status
    Offline
    İsim
    İlhan Asiruh
    Makina:
    Nikon D7000 (şimdilik) D800 olacak :)
    Üyelik tarihi
    22.December.2009
    Nereden
    İzmir
    Yaş
    51
    Mesajlar
    947

    Standart

    her zaman eksi yoktur sensör boyutunda. lenslerin MTF diyagramlarını incelerseniz orta kesit değerlerini APS-C sensörler için verir. yani bazen iyidir. ama tabi asla fotoğraf kalitesini FF makina ile kıyaslamamak lazım.
    görüş açısının daralması, ISO performansı gibi şeyler de önemlidir.
    gerçek olan
    LENS sensöre göre kalitesinden ödün vermez










    Andy Passenger

    Nikon D7K | Nikkor 50 mm f/1.8D | AF-S Nikkor 24-85 F/3.5-4.5 G
    Manfrotto 055XPROB | 498 RC2 BH
    | MBP Z0LZQ

  • #11
    82aramis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Avrupa Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Arman KUZEL
    Makina:
    Canon EOS 5D MARK II
    Üyelik tarihi
    10.April.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    131

    Standart

    Alıntı yoldju Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yine sahne çekimlerinde yakın veya dar yerlerde kadraj sorunu yaratabilir ama harika bir lenstir.
    85mm f/1,8 lensi ile özellikle dans showlarını fotoğralamak için tavsiye edebileceğiniz bir lens mi? yoksa zoom objektif mi tavsiye edersiniz..
    28-135 ya da 24-105 gibi...
    (85mm f/1,8) Bu lensle çekilen portre fotoğraflarını inceledim, hakkını vermiş diyebilirim.











  • #12
    tunapala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Fotografci vs...

    Status
    Offline
    İsim
    Aydin Tuna Palabiyikoglu
    Makina:
    Elde avucta kalmadi ne bulursam onu artik...
    Üyelik tarihi
    07.July.2010
    Nereden
    Los Angeles, CA
    Mesajlar
    4,591

    Standart

    Dans, hareket demektir. Ortamin isigina ve dansin ne kadar hareketli olduguna gore ihtiyac degisiklik gosterebilir.
    Soyle soyliyeyim bir Horon ekibi fotografliyacaksaniz ve bunu bir spor salonunda yapacaksaniz 24-105 yeterli olacaktir. Ancak ayni ekibi dramatik isiklndirilmis sahnede cekmek isterseniz ve goruntuyu dondurmak isterseniz 24-105 f/4 yeterli gelmeyecektir. 85mm daha iyi olacaktir ama bu sefer yakinlasip uzaklasma sikinti olabilir. Herkes dansi izlerken istediginiz gibi dolasip dolasamiyacaginiz onemli. Cunku 85mm ile kareografiyi gostermek icin cok yakin kalabilirsiniz. 24-70 f/2.8 bu noktada ic mekan icin daha iyi bir secim olabilir. Ancak ondada IS problemi ortaya cikacaktir.

    Dolayisiyla aslinda dans cekimi yada raba cekimi yada muz cekimi icin tek bir lensden bahsetmek mumkun degildir.

    Her lensin kullaniminin ideal oldugu farkli anlar ve isiklar vardir. Siz konunuza ve konunun yer alacagi mekana, isiga, ortama gore lens seciminde bulunacaksiniz. Tabii konuyu nasil yorumlamak istediginize de gore. Yani sabitlemekmi hareketide gostermek mi vs. gibi.

    Dolayisiyla malesef sorunuzun net bir cevabi yok











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    Yazdiklarim tecrubelerime dayanir. Siz ayni tecrubeyi paylasmak zorunda degilsiniz.

  • #13
    yuceldeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Yücel DENİZ
    Makina:
    Canon 5D Mark II , CANON 16-35mm 2.8 II L https://www.flickr.com/account
    Üyelik tarihi
    06.August.2009
    Nereden
    DENİZLİ
    Yaş
    50
    Mesajlar
    516

    Standart

    Diyelim ki bir şova gittiniz, muhakkak ki ışıklandırma olacaktır. Enstanteneyi 1/500 ve üzerinde tutarsanız ve ilgili çekim modunu kullanırsanız neden çekemeyesiniz?
    Arkadaşlar, crop faktörü "öcü" değildir. Firmalar crop lu makinaları üretirken beceriksizliklerini mi ortaya koyuyorlar? Neden milyonlarca kere cropluları üretiyorlar? 1*6 * 70 gibi bir değerde/ açıda portre çekilmez mi? Ne farkı var? Ne olumsuzluğu var? Hele ki fotoğrafı bir L serisi ile çekerseniz...FF makinalara semer dolusu paralar ödeniyor. Bir takım özellikleriyle bir parça öne çıkacaklar ama o kadar. Sonuçta fotoğrafı çeken fotoğrafçıdır, crop ve sensörün büyüklüğü değil...İki adım öne veya geriye gidersiniz, böylece sorun dediğiniz kısmın sorun olmadığını görebilirsiniz...Selamlar.










    Canon 5D Mark II,
    Canon 16-35mm II , f2.8

    MANZARA AVCISI
    UZAKTANBAKANADAM


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #14
    tunapala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Fotografci vs...

    Status
    Offline
    İsim
    Aydin Tuna Palabiyikoglu
    Makina:
    Elde avucta kalmadi ne bulursam onu artik...
    Üyelik tarihi
    07.July.2010
    Nereden
    Los Angeles, CA
    Mesajlar
    4,591

    Standart

    @yuceldeniz
    Croplu makinalarin ve FF sistemlerin kullanim alanlari farklidir. Her iki sisteminde kendine gore avantaj ve dezavantajlari vardir. Bir cok yerde yazildi ama kisaca tekrarliyim. Croplu makinalar ozellikle kus gozlemi yapanlar veya mekinanin sagladigi ekstra yakinlastirmaya ihtiyac duaynlar icin onemlidir. FF sistemler ise yuksek ISO basarimi, alan derinligi vb konularda on plana cikar.
    Firmalar croplu sistemleri agirlikli olarak fiyat/performans egrisi uzerinden uretiyorlar. Canon'un profeyonel sinifta sadece 1 adet 1.6 Croplu sistem bulunmasi bir tesaduf degil. 1D serisinde ise crop faktoru 1.3 Durum. FF in tum segmentlere yayilmama sebebi maliyet le alakali. sadece makina maliyeti degil uzerinde kullanailabilen EF-S lenserin EF serilerine gore genelde daha ucuz oldugunu farketmisinizdir.
    tabii ki Croplu sistemlerlede portre calisilabilir ancak alan derinligi gibi portrede on planda olan konularda basarimi daha farlidir. FF 135mm f/4 de cekitiginiz portre ile APS-C 85mm f/4 de cektiginiz portrelerin kadrajlari hemen hemen ayni olsada net alan derinligi farkli olacaktir. Cunku APS-C sensor daha az alani gororken lensin odak uzakligi ile olusan alan derinligine bir etkide bulunmaz. Aslinda su bilgi yanlistir. 50mm APS-C de 80mm olarak calisir. Bu dogru degildir. 50mm odak uzakligi olan bir lens hangi makinaya takarsaniz takin 50mm odak uzakligina sahiptir. Sadece APS-C makinalrda gorus acisi daralir. Yani zoom yapmaz lensin gorabildigi alanin bir bolumu maskelenerek daha dar aci gibi gozukur buda goruntu yakinlasmis gibi bir his uyandirir.

    Croplu makina kotu degildir ancak en keskin, en yuksek ISO basarimina sahip sistemler kucuk format makinalar arasinda FF lerdir. Tabiiki orta format larin keskinligi cok daha yuksektir bu ayri konu.

    Show noktasina gelince. Sahne isiklandirmasi ile fotograf isiklandirmasi birbirinden farklidir. Surekli olarak isik tonu vs. degisir. Sahnede surekli hareket vardir ve ciddi organizasyonlarda fotografcinin hareket edebilecegi alan yada bulunmasi gereken alan bellidir. Eger barda arkadasinizin uc bes pozunu cekmekten bahsetmiyorsaniz, cok iki adim one ve geriye durumu degildir. Dolayisiyla giderken lensinizi cekeceginiz konuya, isiga, bulunacaginiz noktaya ve bodynize gore belirlemelisiniz.
    1/500 Enstantane icin tam keskin fotograflar istediginizi dusunerek ve hareketli sahnede f/1.8 in alan derinliginin sinirli kalacagini dolayisiyla f/4 degerlerine cikma ihtimaliniz ile ne kadar guzlu isik gerektiginin farkindamisiniz. Bu isik sahnede surekli olamayacaktir. Bu durumda ISO yukseltmeniz gerekecektir. her nekaar her zaman ISO 800 gerekmesede zaman zaman kullanmaniz kacinilmaz olacaktir. Bu noktada yıksek megabikselin kucuk alanda sikistirilmasi yani cm2 ye dusen mp sebebiyle olusacak noise de APS-C sistemlerde fazla olacaktir.

    Umarim cok karistirmadan ve yanlis anlasilmaya sebep olmadan demek istediklerimi aciklayabilmisimdir.

    Saygiyla











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    Yazdiklarim tecrubelerime dayanir. Siz ayni tecrubeyi paylasmak zorunda degilsiniz.

  • #15
    eKBS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Anadolu Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Emre Kabaşabanoğlu
    Makina:
    X
    Üyelik tarihi
    28.June.2010
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    950

    Standart

    Alıntı yuceldeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diyelim ki bir şova gittiniz, muhakkak ki ışıklandırma olacaktır. Enstanteneyi 1/500 ve üzerinde tutarsanız ve ilgili çekim modunu kullanırsanız neden çekemeyesiniz?
    Arkadaşlar, crop faktörü "öcü" değildir. Firmalar crop lu makinaları üretirken beceriksizliklerini mi ortaya koyuyorlar? Neden milyonlarca kere cropluları üretiyorlar? 1*6 * 70 gibi bir değerde/ açıda portre çekilmez mi? Ne farkı var? Ne olumsuzluğu var? Hele ki fotoğrafı bir L serisi ile çekerseniz...FF makinalara semer dolusu paralar ödeniyor. Bir takım özellikleriyle bir parça öne çıkacaklar ama o kadar. Sonuçta fotoğrafı çeken fotoğrafçıdır, crop ve sensörün büyüklüğü değil...İki adım öne veya geriye gidersiniz, böylece sorun dediğiniz kısmın sorun olmadığını görebilirsiniz...Selamlar.
    Anlatmak istediğini ben anlamış olsam da yanlış ifade ettiğini düşünüyorum, çünkü bu mantıkla gidersek iyi makineye gerek yok önemli olan fotoğrafçı muhabbeti açılır. Firmalar eğer tüm kesimlere hitap etmek istiyorsa elbette her segmentten makine üretmek zorundadır ve croplu makine de FF makineden daha alt seviyedir daha "kalitesizdir". Diyeceksiniz ki kuş fotoğrafçıları, spor fotoğrafçıları croplu kullanıyor onlar kalitesiz mi çekiyor. Tabiki de hayır onların ki özel bir durum ve çok da mantıklı bir seçim yaparak croplu makine kullanıyorlar çünkü 1.6x avantajları var. O yakınlaştırmayı sağlayan bir lens alana kadar artan parayla taş gibi tripod alıyor mesela. Ama "genel" konuşursak Fotoğrafçı>>FF>Crop.











  • #16
    Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Burak Kara
    Makina:
    5D II
    Üyelik tarihi
    06.October.2010
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    513

    Standart

    Alıntı yuceldeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diyelim ki bir şova gittiniz, muhakkak ki ışıklandırma olacaktır. Enstanteneyi 1/500 ve üzerinde tutarsanız ve ilgili çekim modunu kullanırsanız neden çekemeyesiniz?
    Arkadaşlar, crop faktörü "öcü" değildir. Firmalar crop lu makinaları üretirken beceriksizliklerini mi ortaya koyuyorlar? Neden milyonlarca kere cropluları üretiyorlar? 1*6 * 70 gibi bir değerde/ açıda portre çekilmez mi? Ne farkı var? Ne olumsuzluğu var? Hele ki fotoğrafı bir L serisi ile çekerseniz...FF makinalara semer dolusu paralar ödeniyor. Bir takım özellikleriyle bir parça öne çıkacaklar ama o kadar. Sonuçta fotoğrafı çeken fotoğrafçıdır, crop ve sensörün büyüklüğü değil...İki adım öne veya geriye gidersiniz, böylece sorun dediğiniz kısmın sorun olmadığını görebilirsiniz...Selamlar.

    bence çok yalnış düşünüyorsun. sensör mevzusunu çok basite indirgemişsin. sensör bir fotoğrafın kalitesini etkileyen en önemli elektronik malzemelerden biridir. ayrıca bir fotoğraf makinesindeki en pahalı parçadır. 24x36mm sensöre (full frame yani) sahip olan makinelerinde fiyatı mecburen pahalıdır çünkü sensör ucuza imal edilmez. zaten bunun için croplu makineler çıktı sensörü ufaltıp maliyeti düşürdüler. küçük sensörün ise ff sensöre göre 1 avantajı daha var zaten onu da biliyoruz. fotoğrafı çeken fotoğrafçı ama makine olmadan anca resim çizer. millet enayi değil ki semer dolusu para ödesin. o para işte o sensöre gidiyor. tabi ayrıca gövde yalıtımı ve sağlamlığına da gidiyor.











  • #17
    yoldju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Senior Member

    Status
    Offline
    İsim
    İlhan Asiruh
    Makina:
    Nikon D7000 (şimdilik) D800 olacak :)
    Üyelik tarihi
    22.December.2009
    Nereden
    İzmir
    Yaş
    51
    Mesajlar
    947

    Standart

    @82aramis tunapala gayet iyi cevaplamış. sahne çekimlerinde herşey ortam ve ışıkla doğrudan alakalıdır. 85 mm ( 136 mm ) sahnenin dibinden çekmiyorsanız sorun yaratmaz ayrıca 1.8 avantajı da işinize gelir.

    ben yerine göre 55-250 (*1.6) ile da dans çekimleri yaptım...










    Andy Passenger

    Nikon D7K | Nikkor 50 mm f/1.8D | AF-S Nikkor 24-85 F/3.5-4.5 G
    Manfrotto 055XPROB | 498 RC2 BH
    | MBP Z0LZQ

  • #18
    82aramis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Avrupa Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Arman KUZEL
    Makina:
    Canon EOS 5D MARK II
    Üyelik tarihi
    10.April.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    131
    Konu 82aramis tarafından (28.December.2010 Saat 22:35 ) değiştirilmiştir.

  • #19
    tunapala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Fotografci vs...

    Status
    Offline
    İsim
    Aydin Tuna Palabiyikoglu
    Makina:
    Elde avucta kalmadi ne bulursam onu artik...
    Üyelik tarihi
    07.July.2010
    Nereden
    Los Angeles, CA
    Mesajlar
    4,591

    Standart

    @82aramis
    Makinaniz, Ortam ve mesafeniz icin 85mm gercekten uygunmus. Ancak surekli degisken sartlar oldugunu unutmayin.
    Tango duraksmalari olan bir danstir, Eger ritmi biliyorsaniz cekimi cok keyiflidir. Ilk linkteki calismanizi begendim. Digerlerinde kadraj ve isik hatalari var. Pozlamalar eksik kalmis gibi. ISO biraz daha yukselebilirmis.
    Bu arada bugune kadar dans ve konser cektigim lesnleri yaziyim. Ne kadar cesitli olabilecegini gorun...

    12-24mm / 50mm / 24-105mm / 24-70mm / 70-200mm / 100mm / 28-300mm
    ve bu araliklarin hepsini kullandim.











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    Yazdiklarim tecrubelerime dayanir. Siz ayni tecrubeyi paylasmak zorunda degilsiniz.

  • #20
    82aramis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CT İstanbul Avrupa Yakası Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Arman KUZEL
    Makina:
    Canon EOS 5D MARK II
    Üyelik tarihi
    10.April.2010
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    131

    Standart

    Alıntı tunapala Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @82aramis
    Makinaniz, Ortam ve mesafeniz icin 85mm gercekten uygunmus. Ancak surekli degisken sartlar oldugunu unutmayin.
    Tango duraksmalari olan bir danstir, Eger ritmi biliyorsaniz cekimi cok keyiflidir. Ilk linkteki calismanizi begendim. Digerlerinde kadraj ve isik hatalari var. Pozlamalar eksik kalmis gibi. ISO biraz daha yukselebilirmis.
    Bu arada bugune kadar dans ve konser cektigim lesnleri yaziyim. Ne kadar cesitli olabilecegini gorun...

    12-24mm / 50mm / 24-105mm / 24-70mm / 70-200mm / 100mm / 28-300mm
    ve bu araliklarin hepsini kullandim.
    Fotoğraf yorumlarınız için teşşekür ederim, 15-20 gün içerisinde 85 mm f1,8 lensi alacağım.











  • Bu Konu için Etiketler

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •