CANON 50D I TAMRON 17-50 F2.8 l TAMRON 70-200 F2.8 l |METZ 50 AF-1 | BILORA PRO 27 TRİPOD l LOWEPRO FASTBACK 350 l
500D den başka bir croplu makineye geçilmesi çok mantıksız harika bir makine bodysi küçük evet kız makinesi bile diyorlar olsun bence bu makiden bi makineye geçiş yapılacaksa kesinlikle FF olmalıdır yazık günah bence .. Ben ilerde Allah'ın izniyle bir 5DMII nasip eder diye aldığım lensleri hep EF alıyorum ilerde tek body aliyim diye, sizde böyle birşey yapmalısınız diye düşünüyorum ..
Konu Thunderbird tarafından (27.August.2010 Saat 23:45 ) değiştirilmiştir.
5DMIII X 2
350D
F-1n
GoProHero3B
24LII
50L
85LII
135L
70-200 2.8L IS II
580EX II
YN622C
Manfrotto MA 682B+055XPROB+804RC2+303SPH+501HDV | DIY Slider
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
500d cidden iyi bir makina alper ama dediğim gibi hız konusunda 50d çok iyi. tekrardan söylememde fayda var hız olayı benim için önemli spor müabakaları resimleri çekiyorum eğer 70-200 2.8 bir objektif alırsam 50d ve 500d ile kullandığımda hız netleme ve güzel çekim konunsda hangisi daha iyi sonuç verir.
CANON 50D I TAMRON 17-50 F2.8 l TAMRON 70-200 F2.8 l |METZ 50 AF-1 | BILORA PRO 27 TRİPOD l LOWEPRO FASTBACK 350 l
@PeJuHeNdE
Bu sohbeti devam ettirmek ne kadar dogru aslinda emin degilim. Her yigidin bir yogurt yigisi vardir da Daha iyi makina almayi sokaga para atmak olarak nitelendirmek ne kadar mantiiklidir? Pinhole ile fotograf ceken profesyoneller var Lomolar ile cekende hatta cep telefonu ile cekip goruntu icerigi nedeniyle satablen kelime anlami ile profesyonellerde. O zaman SLR makinalara hatta fotograf makinasina bile yatirim yapmak mantikli degil.
Studyo fotografcilari neden filmli makinalarda orta format tercih ederler hic dusundunuz mu? Sensorun buyuk olmasinin getirdigi avantajlar ilefilmin buyuk olmasinin getirdigi avantajlar benzerdir.
Makinalar konusunda "profesyonleer"in secimini bir kac durum belirler:
1- Hangi Medya icin cekiliyor
2- Butcem ne kadar
3- Makineyi dergi vs sagliyor ise butcesi ne kadar, en son ne zaman yatirim yapmislar
4- Ne ortamda cekim yapacagim. (Evereste tirmanirken hafif makina en iyisidir, Mimari cekerken mumkunse buyuk format tercih edilir gibi.)
5- Bu isten ne kadar anliyor.
Hava icin ferrari almak ile FF body almak arasinda etiksel bir fark yoktur ve siz bunu kast ediyorsaniz bu kisler ile fotografcilar arasinda ayrimi yapmalisiniz.
Ancak bir "Fotografci" icn iyi, kendini tatmin eden, Severek fotograf cektigi bir makinaya sahip olma "Kafaya gore takilmak degildir."
Bir "fotografci" FF almak icin sikintiya giriyor ve butcesini zorluyorsa yaptigi isi gercekten "fazla" benimsemis ve ona "fazla" onem veriyor da olabilir.
Gunde bir ogun yemek yiyip daha kaliteli fotograf uretebilmek icin Leica alan tanidigim fotografci var. Bu yaklasim benim icin abarti olsada kendi begeni ve yeterlilik anlayisimla anlayamasamda bir ise kendini bu kadar adamisliga saygi duyarim.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Yazdiklarim tecrubelerime dayanir. Siz ayni tecrubeyi paylasmak zorunda degilsiniz.
bazı şeyleri ço güzel ifade etmişsiniz. benim herhangi bir tatmin olma yada para saçma gibi bir niyetim yok. elimdeki makina ve lenslerle istediğim gece çekimlerini ve spor çekimlerini yapamıyorum. burdaki bu işi bilen ustad diyebileceğmiz arkadaşlar bir kaç tavsiye almak gerekirse makinamı değiştirmem. eğer elimdeki para 70-200 f.28 canon objektife yetse kesinlikle burda konu açmam. ama bütçe meselesi en azından 50d tarzı bir makina 500d ye oranla daha hızlı. sonuçta 500d den 50d ye geçmek için pek fazla bir para vermeme gerek kalmaz gibime geliyor. bir de alternatif olarak tamron un ya da sigma nın 70-200 f2.8 objektiflerinden birini alabilrim. ne yapacağım konusunda kararsızım yani.
CANON 50D I TAMRON 17-50 F2.8 l TAMRON 70-200 F2.8 l |METZ 50 AF-1 | BILORA PRO 27 TRİPOD l LOWEPRO FASTBACK 350 l
bugün hayyama gittim 900 dolar a 70-200 f.2.8 canon objektif buldum objektif ıs olmadığı için almadım burda size sormaya karar verdim. body i değiştirmeyeceğim objektif alacağım. fikriniz nedir bu konuda. bu arada objektifi body de denedim body biraz küçük oldu. ileride sıkıntı yaratırmı bu bana ?
CANON 50D I TAMRON 17-50 F2.8 l TAMRON 70-200 F2.8 l |METZ 50 AF-1 | BILORA PRO 27 TRİPOD l LOWEPRO FASTBACK 350 l
70-200 f:2.8 oldukça iyi bir lenstir, IS olmasa bile 2.8 diyafram sizi şartlar çok aşırı olmadıkça sizi kurtarır. 500d ile 70-200 biraz dengesiz olabilir, yani elinize aldığınızda lens daha ağır olacağı için makinayı öne doğru çekebilir. Bir grip edinirseniz bu sorununuzu büyük ölçüde çözecektir.
off to never never land...
grip gerekebilir. cidden büyük sıkıntı oldu obkjektifi takınca. makina küçük kaldı.
CANON 50D I TAMRON 17-50 F2.8 l TAMRON 70-200 F2.8 l |METZ 50 AF-1 | BILORA PRO 27 TRİPOD l LOWEPRO FASTBACK 350 l
xxxd serileri hafif makinelerdir, ağırlıkları 400-550 gram arasında değişir
grip kullanıldığında ( muadil değil ) sizin ağırlığınızı dengeleyecektir
body daha fazla ele oturacak ve sürekli dikey kadraj çekmek isteyeceksiniz
70-200 f2.8 hakkıdna çok fazla yoruma gerek yok, f4 o kadar övülürken, f2.8'i 900 dolara bulmak sizin için büyük bir şans
Bende 500 D ile ( Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 IS USM ve EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS) başlangıç yaptım ve şimdi 5 D MarkII ile devam etmeye karar verdim.Şimdi bakınca çok iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum deneyim ve eğitim anlamında çok şey kazandırdığını düşünüyorum.Ayrıca MII nin hakkını verebilmek için böyle bir kombinasyonla başlangıcın en iyi yöntem olduğunu düşünüyorum.
Eğer bir fotoğraf ve Canon düşkünlüğünüz varsa neyle başlarsanız başlayın son nokta olarak geleceğiniz makine budur derim.yeterince deneyim kazandığınızı düşünüyorsanız direk 5 D MII ..
ben olsaydim 7d alirdim
bütçe varsa 5Dmark 2
yoksa 7D
"Sadece kameranız ve siz varsınız. Fotoğrafınızdaki kısıtlamalar size bağlıdır; çünkü ne gördüğümüz kim olduğumuzdur." -Ernst Haas