Merhabalar,
Ürünle ilgili detaylı inceleme yazısı blog sayfamdadır.
Okumak için lütfen tıklayınız.
Svg.
Murat Ünal
Merhabalar,
Ürünle ilgili detaylı inceleme yazısı blog sayfamdadır.
Okumak için lütfen tıklayınız.
Svg.
Murat Ünal
Rol yapma, düşün!
Canon 5D Mark II, Nikon D300, Sony EX1R, Gopro Hero2, Sony HXR-MC50.
güzel bir anlatım tarzı paylaşım çok güzel teşekkürler
İnsanın Sözü "HIKMET".. Bakışı "IBRET" ve Susması "DERS" olmalıdır
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Canon EOS 40D/Canon EF 50mm f1.8/yn560/yn462/rf602/slikU8000 tripod...
Teşekkürler.
EOS 60D
Tamron 17-50 f/2.8
Lowepro Pro Runner 300 AW
YN 467
İncelemenizi burayada eklerseniz daha iyi olur
@cevikatmaca
Bu ürünü bar konserleri çekimlerinde kullanabilirmiyim acaba?
Öncelikle vokal'i vs rahatsız edermi? üzerinde dimmer olması ışığı biraz kısarak sorunsuz çekim yapabilirmiyim acaba?
Flash çekimlerini sevmiyorum bu ürün aradığım bir ürüne benziyor acıkcası, kullanan varsa yorumları alabilirmiyim?
Parmak Cenneti Gösterdiğinde Parmağa Bakan Ahmaktır...
Kişisel fikrim, 500 lümen birkaç metrenin dışında efektif bir fayda sağlamaz. Bar sahnesi şeklindeki bir mekanda bu ışığın varlığı yokluğu bir olacaktır. Flaşlı çekimin yerini hem ışık gücü olarak tutmayacaktır hem de bu ışık kaynaklarının etkileri çok değişiktir. Flaşı pek çok fotoğrafçı gibi ben de pek sevmiyorum ve mecburiyet durumlarında kullanıyorum. Fakat geniş fikirli bakınca, flaş özel bilgi, beceri ve deneyimle çok iyi fotoğrafların çekilebildiği bir alan aynı zamanda. Birkaç kablosuz flaş kullanarak şapka çıkarttıracak fotoğraflar çeken sanatçılar var. Belki bu kanalda biraz bilgilenmek iyi olabilir. Ya da gördüğüm kadarıyla 50D kullanıyorsunuz, makinenizin ISO başarım sınırları yabana atılmayacak denli iyi, bu sınırların izin verdiği ölçüde flaşsız, tripodla farklı yaratıcılık koşullarını deneyimlemek de güzel karelere imza atmanıza izin verebilir.
Sözlerim spesifik güncel deneyimlere değil yıllar içinde yine deneyimlerle şekillenmiş sezgiye dayalıdır. Benim olmaz ya da zordur dediğim bir yoldan harika sonuçlar da elde etmeniz elbette olanaklıdır. Sanatta olmaz veya imkansız diye birşey yoktur.
Sevgilerimle.
Murat Ünal
Rol yapma, düşün!
Canon 5D Mark II, Nikon D300, Sony EX1R, Gopro Hero2, Sony HXR-MC50.
Murat bey, bilgiler için teşekkürler, 50D isosu ve 50mm1.8 ile istediğim bir çok fotoğrafı yakalıyorum, tek derdim değişken ışıkta netleme problemi, sanırım benim ilacım f1.4 objektifte.
Deneyimlerinizi paylaştığınız için ayrıca teşekkürler..
Parmak Cenneti Gösterdiğinde Parmağa Bakan Ahmaktır...
''Tepe flashının asisti'' hakkındabilgi rica edebilimiyim, hiç flash kullanmadım, 1 ayarmı yapmam gerekiyor, yoksa flshı açmak yetiyormu? netlemeden sonramı kapatıcam gibi bir yol gosterirseniz sevinirim acıkca.
Parmak Cenneti Gösterdiğinde Parmağa Bakan Ahmaktır...
Tepe flaşından kastım makinenin hot shoe kısmına takacağıniz 430, 580 vs. türü flaşlardır. Deklanşöre yarım bastığınızda flaşın ön kısmından çıkan kırmızı bir demet ışık, zifiri karanlıkta dahi mükemmel ve en doğru netlemeyi yapmanızı sağlayacaktır.
Flaşı açmak yetiyor, istenirse ayar ile kapatılabiliyor. Eğer flaşın çakmasını istemiyorsanız netledikten hemen sonra flaşı kapatabilirsiniz ancak bir konser ortamında o aç/kapa işleri büyük hamallık olacaktır. Eğer flaş kullanmamakta kararlıysanız en azından Flash Exposure'ı -3'e geitirip de kullanmaya devam edebilirsiniz. Ya da gücünü manuel olarak ayarlayıp 1/128'de kullanabilirsiniz. Böylece sahneye katkısı düşük olacak fakat netlemeyi doğru yapmanızı sağlayacaktır.
Emre bey bu bilgiler çok işime yarayacak çok teşekkürler, ozaman ilk iş flash edinmek oalcak 1 tane
Parmak Cenneti Gösterdiğinde Parmağa Bakan Ahmaktır...