Merhaba arkadaşlar. Çok keyifli bir geziyi daha geride bıraktık.

Bolu'ya varır varmaz, hemen Abant'ın zirve noktası olan Keltepe'ye tırmandık. Bir yandan bol oksijen depolarken, bir yandan da bulut denizini ve güzel manzarayı seyre daldık. Yaklaşık 2000 metre yükseklikte o güzel manzara karşısında, tarifsiz bir hisse kapılıyor insan. Mutlaka gidilmeli...
Kampımızı Keltepe'de kurmayı düşünürken, keşif esnasında civarda rastladığımız bir çoban, bizi aşağıda başka bir yerde kamp kurmaya ikna etti. Çünkü gündüz rüzgarı, gece daha da şiddetleniyormuş. 30 saniyelik yıldız pozlaması esnasında tripodlar rüzgarda sabit kalamayacağı için, Keltepe'de 3-5 kare manzara çekimi yaptıktan sonra, kamp kuracağımız daha uygun bir yer bulmak için, aşağıya yola koyulduk. Sonunda, daha az rüzgar esen güvenli bir yer bulduk. O yaylada bir süre gün batımı çekimi yaptıktan sonra, kampımızı kurmaya başladık. Arabalardan malzemelerimiz indirip, kamp ateşimizi yaktık. O bölgede rastladığımız başka bir çoban bize hem yakacak odun, hem de mangal getirdi. Kuzu bile kesmeyi teklif etti. Samimi Anadolu insanım benim.

Gece çekimi yapacağımız saate kadar mangalımızı yakıp, sucuk-ekmeklerimizi yedik. Bir yandan da gitar çalıp, şarkılar söyleyip, eğlendik. Gece yarısı Ay batıp hava iyice karardığında, hayatımda hiç görmediğim kadar parlak yıldızı bir arada gördüm. Ancak bir yandan da dua ediyorduk, çünkü gündüz açık olan hava, akşam saatlerine doğru parçalı bulutlu bir hal almaya başlamıştı. Bulutlar dağılmazsa, Samanyolu çekimi yapamayacağımızı biliyorduk. Ki nitekim öyle oldu. Hava şartları sebebiyle, maalesef istediğimiz pozları yakalayamadık. Tüm gece boyunca hep parçalı bulutluydu hava. Samanyolu'nun en parlak kısımları bulutların arkasında kaldığı için, güzel kareler yakalayamadık.

Sabaha doğru, bazılarımız arabada ve çadırda uyudu, bazılarımız hiç uyumadı ve sabahı ettik. Gün doğumu çekimi yapmak üzere, toparlanıp göle indik. Sonrasında da dönüş yoluna koyulduk.

Hava şartları sebebiyle, Samanyolu çekimi yapamasak da, gerçekten çok keyif aldığımız bir gezi oldu. En kısa sürede yeniden gitmeyi planlıyoruz...

Vakit bulup yaptığım çekimlerin RAW'larını işledikçe bu başlıkta paylaşacağım. Şimdilik sadece Keltepe'den 1 tane işleyebildim.

Bir sonraki gezimizde buluşmak üzere.

Sevgiler.

...........................

Ahmet üstadın objektifinden kareler...