Ben sis gibi bir su hareketini cok sevmiyorum, o yuzden gerekmedikce cok uzun pozlamaktan kacarim. Hareketi gostermek icinde 1/2-2 sn araliginda bir sey secmek lazim, suyun hareketine gore.

Kaan hocam bu fotografta ise suda cok hareket yok ve kompozisyon da maalesef cok etkili degil. Yani nasil pozlanirsa pozlansin pek etkili bir sey ortaya cikamazdi . Acik sozlulugumu samimiyetimize dayanarak maruz gorun.

Bu fotograf ozelinde degil de genel olarak da birsey soyleyeyim; ben de yaptim zamaninda cok. Tek bir seye odaklanip, mesela bu konu basliginda bakarsak "uzun pozlama", fotograf cektigimizde eksik kaliyor fotograflar. Bu isin kompozisyon tarafi, isik tarafi da var... Portre cekecegiz mesela arka plana bakmiyoruz, yuze dusen isiga bakmiyoruz... Mimari cekim yapacagiz, en iyi nerden cekilir etrafimiza bakmiyoruz...

Kisacasi biraz daha dusunerek, tasarlayarak ve genis bir perspektiften bakmakta fayda var.